توصیف کردن نگهبان انتخابات رد صلاحیت انتخابات ریاست جمهوری

توصیف کردن: نگهبان انتخابات رد صلاحیت انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث قاتلان دختر5ساله و پسر 10ساله محکوم به قصاص شدند

دو مرد که در جنایت‌های جداگانه دو کودک را به قتل رسانده بودند، با احکام دادگاه به فوت محکوم شدند. قرار است یکی از این قاتلان که در مشهد دست به جنایت زده، در ملأ

قاتلان دختر5ساله و پسر 10ساله محکوم به قصاص شدند

عبارات مهم : آژانس

دو مرد که در جنایت های جداگانه دو کودک را به قتل رسانده بودند، با احکام دادگاه به فوت محکوم شدند. قرار است یکی از این قاتلان که در مشهد دست به جنایت زده، در ملأ عام به دار آویخته شود.

یکی از محکومان مردی است که دختری پنج ساله را به کام فوت کشاند. این پرونده از روز ششم اردیبهشت به جریان افتاد. ساعت 11:30 آن روز والدین کودک پنج ساله که سلاله نام داشت، متوجه شدند از این دختر خبری نیست. دختربچه جهت بازی به کوچه رفته و ناپدید شده است بود. والدین او که ساکن روستای گری شهرستان آق قلا هستند، به جست وجو در دِه پرداختند ولی اثری از او به دست نیاوردند به همین علت از متولی مسجد دِه درخواست کردند چند بار خبر مفقودشدن سلاله را اعلام کند تا شاید کسی او را ببیند و به آنها کمک کند، ولی این کار هم فایده ای نداشت. در نهایت خانواده سلاله بعد از دو ساعت تلاش بی حاصل در حالی که تقریبا مطمئن شده است بودند اتفاق ناخوشایندی رخ داده هست، به کلانتری رفتند و اعلام شکایت کردند.

آنها در پاسخ به این سؤال که به چه کسی مظنون هستند، نام مردی را آوردند که به مواد مخدر اعتیاد داشت و سابقه کیفری نیز در پرونده او ثبت شده است بود. به این ترتیب مظنون بازداشت شد. او ابتدا گفت از آینده سلاله خبر ندارد، ولی در نهایت به قتل این کودک اعتراف کرد و گفت جسد او را در انبار منزل یکی از اهالی دِه که در منزل حضور ندارد، پنهان کرده هست. هنگامی که مأموران به محل موردنظر رفتند جنازه کودک را پیدا و به پزشکی قانونی انتقال یافته کردند.

قاتلان دختر5ساله و پسر 10ساله محکوم به قصاص شدند

ابتدا این شائبه وجود داشت که مرد معتاد دختربچه را به قصد آزار جنسی ربوده باشد، ولی متخصصان اعلام کردند به این فرزند تجاوز نشده و قاتل او را خفه کرده است.

متهم در بازجویی های تکمیلی گفت: صبح آن روز به منزل یکی از اقوام سلاله رفتم تا از او درخواستی داشته باشم، ولی آن فرد به من جواب رد داد. خیلی ناراحت شدم و از او کینه به دل گرفتم. در حال بازگشت سلاله را دیدم و جهت اینکه از این فرد انتقام بگیرم کودک را ربودم و به انباری بردم. او را در آنجا خفه کردم. قصد داشتم جسدش را در زمین های کشاورزی اطراف دِه دفن کنم تا ردی از این قتل باقی نماند، ولی همان وقت چند بار اسم سلاله را از مسجد دِه تکرار کردند و من که ترسیده بودم جسد را همان جا رها و فرار کردم.

دو مرد که در جنایت‌های جداگانه دو کودک را به قتل رسانده بودند، با احکام دادگاه به فوت محکوم شدند. قرار است یکی از این قاتلان که در مشهد دست به جنایت زده، در ملأ

متهم بعد از تکمیل تحقیقات مقدماتی در دادگاه کیفری استان گلستان محاکمه شد.

هادی هاشمیان، مدیر کل دادگستری گلستان، راجع به این پرونده گفت: پرونده قتل «سلاله»، دختربچه اهل شهرستان آق قلا، در دستگاه قضائی استان تشکیل و با دستور صادرشده به فوریت بررسی شد.

وی ادامه داد: بعد از بررسی دوماهه پرونده حکم این پرونده صادر و قاتل از نظر قتل کودک به قصاص و از نظر آدم ربایی به 15 سال حبس محکوم شد.

قاتلان دختر5ساله و پسر 10ساله محکوم به قصاص شدند

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: در صورت عدم اعتراض، حکم صادرشده به اجرای احکام ارجاع می شود و در صورت ارائه اعتراض، بررسی اعتراض انجام و رأی نهایی صادرشده اجرا می شود.

دومین مرد اعدامی فردی است که پسری 10ساله را در مشهد ربود و سپس با ضربات سنگ و چاقو به قتل رساند.

دو مرد که در جنایت‌های جداگانه دو کودک را به قتل رسانده بودند، با احکام دادگاه به فوت محکوم شدند. قرار است یکی از این قاتلان که در مشهد دست به جنایت زده، در ملأ

این پرونده نیز اول اردیبهشت و بعد از آن تشکیل شد که خانواده امیرحسین به پلیس آگاهی مشهد رفتند و خبر دادند فرزندشان ربوده شده است هست. مادر امیرحسین توضیح داد: صبح پسرم به قصد رفتن به مدرسه از منزل خارج شد، ولی یادش افتاد سرویس دنبالش نمی آید به همین علت زنگ در را زد و از من خواست برایش آژانس بگیرم من هم این کار را کردم. دقایقی بعد پرایدی سفیدرنگ جلوی پای امیرحسین توقف و او را سوار کرد، ولی من به اینکه آژانس آن قدر سریع رسیده بود، شک کردم و هنگامی که به دفتر آژانس زنگ زدم، گفتند ماشین ارزش پراید نیست همان موقع بود که فهمیدم اتفاق بدی جهت فرزند ام افتاده است».

درحالی که تحقیقات تازه شروع شده است بود جسد پسربچه ای خارج از شهر پیدا و معلوم شد جنازه متعلق به امیرحسین هست. به همین علت راننده ناشناس تحت تعقیب قرار داده شد و در بررسی های اولیه دو توصیه کشف شد؛ نخست آنکه پراید موردنظر دو آنتن داشت و دیگر اینکه روی آن شکل مارمولک نقاشی شده است بود.

قاتلان دختر5ساله و پسر 10ساله محکوم به قصاص شدند

کارآگاهان در نهایت توانستند متهم را شناسایی و او را دستگیر کنند. این مرد در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد. او گفت: هنگامی که پسرک را تنها در خیابان دیدم جهت آزار جنسی او وسوسه شدم و سریع به سمتش رفتم. او از من پرسید آیا راننده آژانس هستم من هم جواب مثبت دادم به این ترتیب او را ربودم و قصد داشتم به وی تعرض کنم، ولی پسربچه مقاومت کرد به همین علت او را با سنگ و چاقو کشتم.

این متهم بعد از آخر تحقیقات ابتدایی در دادگاه کیفری استان خراسان رضوی محاکمه و در نهایت به جرم قتل به قصاص در ملأ عام و به جرم آدم ربایی به زندان محکوم شد. این حکم بعد از تأیید در دیوان عالی کشور به اجرا درمی آید.

شرق

واژه های کلیدی: آژانس | پرونده | پرونده قتل | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار