توصیف کردن نگهبان انتخابات رد صلاحیت انتخابات ریاست جمهوری

توصیف کردن: نگهبان انتخابات رد صلاحیت انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی با دلار با بانک‌های ایرانی معامله نکنید / بانک مرکزی عراق

بانک مرکزی عراق در نامه‌آی به دیگر بانک‌های این کشور اعلام کرد که از این بعد با بانک‌های ایرانی با دلار معامله نکنید. 

با دلار با بانک‌های ایرانی معامله نکنید / بانک مرکزی عراق

بانک مرکزی عراق: با دلار با بانک های ایرانی معامله نکنید

عبارات مهم : ایران

بانک مرکزی عراق در نامه آی به دیگر بانک های این کشور اعلام کرد که از این بعد با بانک های ایرانی با دلار معامله نکنید.

به گزارش ایسنا به نقل از بغداد الیوم، منذر عبدرالقادر الشیخلی، نایب رییس بانک مرکزی عراق در نامه ای رسمی به تمام بانک های عراقی اعلام کرد که طبق دستور شورای مدیریت بانک مرکزی ممنوعیت عدم معامله با دلار با بانک های ایرانی باید استمرار یابد.

وی در رابطه با یورو اعلام کرد که این مساله به شرایط معامله با بانک مرکزی اروپا و بانک هایی که با یورو معامله می کنند، بستگی دارد.

با دلار با بانک‌های ایرانی معامله نکنید / بانک مرکزی عراق

به گزارش ایسنا، پیش از این نوری مالکی ضمن مخالفت با تحریم های تحمیل شده است از سوی آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران گفت که ما جامعه بین المللی می خواهیم که با این سیاست های ظالمانه که علیه ملت ها وضع می شود مخالفت کنند.

این در حالی است که نخست وزیر عراق در تصویر العمل به از سرگیری تحریم های آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران گفت که ما مخالف وضع تحریم علیه کشور عزیزمان ایران هستیم ولی بغداد به منظور حمایت از ملت عراق به این تحریم ها پایبند خواهد بود.

بانک مرکزی عراق در نامه‌آی به دیگر بانک‌های این کشور اعلام کرد که از این بعد با بانک‌های ایرانی با دلار معامله نکنید. 

سعد الحدیثی، سخنگوی قوه مجریه عراق نیز گفت که تحریم های آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران یک خطای اساسی است و جهت حل پرسشها میان کشورها این تصمیم درست نیست، این تصمیمات پرسشها را حل نمی کنند بلکه آنها را پیچیده تر می کنند.

وی افزود: به تحریم های آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران پایبند خواهیم بود لیکن ما قبل از هرچیز به منفعت ملی عراق نگاه می کنیم. کشور عراق از این بعد جهت معاملات مالی و تجاری با کشور عزیزمان ایران از دلار استفاده نخواهد کرد، ما گامی برنمی داریم که به ضرر اقتصاد عراق باشد، کشور عراق در آینده ابزارهای مشخصی جهت معامله تجاری با کشور عزیزمان ایران را بررسی خواهد کرد که با تحریم های آمریکا تعارض نداشته باشند.

از سوی دیگر، مظهر محمد صالح، مشاور اقتصادی حیدر العبادی در گفت وگو با این خبرگزاری تاکید کرد که عراق روابط اقتصادی گسترده ای با کشور عزیزمان ایران دارد که در مقدمه آنها انرژی و برق و گاز هست، همچنین هر سال حدود سه میلیون ایرانی جهت زیارت به عراق می آیند و این امر بر اقتصاد عراق تاثیر دارد. بعضی تحرکات دیپلماسی در عراق وجو دارد که نشانه آن دور کردن عراق از تحریم های اقتصادی وضع شده است علیه کشور عزیزمان ایران است.

با دلار با بانک‌های ایرانی معامله نکنید / بانک مرکزی عراق

صبحی مندلاوی، عضو حزب دموکرات کردستان نیز گفت: کردستان در مبادلات تجاری بر جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران تکیه دارد و تحریم های اقتصادی آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران به اقتصاد کردستان آسیب می رساند.موضع دولت کردستان وابسته به موضع دولت فدرال عراق است و اگر دولت بغداد به تحریم های آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران پایبند بود ، کردستان مجبور به عدم نقض تحریم ها و عدم پایندی به آنها می شود.

محمود صادقی،نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی صبح پنجشنبه در پست توییت خود در تصویر العمل به مواضع حیدر العبادی نوشت: «دولت عراق مطابق ماده ۶ قطعنامه ۵۹۸ ۱۱۰۰ میلیارد دلار بابت غرامت خسارات مستقیم جنگ تحمیلی به کشور عزیزمان ایران بدهکار هست؛ دولت کشور عزیزمان ایران با لحاظ تنگناهای مردم عراق در مطالبه این غرامت تعلل کرده هست؛ اکنون نخست وزیر عراق به جای جبران، با تحریم های ظالمانه علیه مردم کشور عزیزمان ایران همراهی می کند!»

بانک مرکزی عراق در نامه‌آی به دیگر بانک‌های این کشور اعلام کرد که از این بعد با بانک‌های ایرانی با دلار معامله نکنید. 

از سوی دیگر، فائق الشیخ علی، عضو پارلمان عراق در تصویر العمل به توئیت محمود صادقی در صفحه توئیتر خود مدعی پرداخت غرامت 11 میلیاردی از سوی کشور عزیزمان ایران به خانواده هایی شد که به ادعای وی به وسیله نیروهایی که به وسیله کشور عزیزمان ایران در سال 2003 وارد این کشور شده است بودند، کشته شده است اند.

واژه های کلیدی: ایران | مرکزی | آمریکا | ایرانی | اقتصادی | کردستان | تحریم ها | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار