توصیف کردن نگهبان انتخابات رد صلاحیت انتخابات ریاست جمهوری

توصیف کردن: نگهبان انتخابات رد صلاحیت انتخابات ریاست جمهوری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار بین الملل بدون روسیه، هند و کشور عزیزمان ایران مذاکره با طالبان موفق نیست / کرزای

حامد کرزای، رئیس‌جمهور سابق افغانستان از پاکستان خواست دست از پشتیبانی افراط گران و استفاده از خشونت افراط گری به عنوان ابزار سیاست دولتی برداشته و راه‌های متفا

بدون روسیه، هند و کشور عزیزمان ایران مذاکره با طالبان موفق نیست / کرزای

کرزای: بدون روسیه، هند و کشور عزیزمان ایران مذاکره با طالبان موفق نیست

عبارات مهم : ایران

حامد کرزای، مدیر جمهور سابق افغانستان از پاکستان خواست دست از پشتیبانی افراط گران و استفاده از خشونت افراط گری به عنوان ابزار سیاست دولتی برداشته و راه های متفاوتی جهت جستجوی منافع در افغانستان از طریق همکاری و همگرایی اقتصادی در پیش بگیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از گلوبال تایمز، حامد کرزای، مدیر جمهور افغانستان در مصاحبه ای با این رسانه گفت: همه کشورهایی که با آمریکا دچار اختلاف و مسابقه هستند تا پیش از این از تلاش های آمریکا در افغانستان حمایت می کردند ولی این همکاری دیگر مطرح نیست و جای خود را به سوءظن و اختلاف داده است و به همین جهت آمریکا باید رویکرد خود را عوض کردن دهد و چین نیز می تواند نقشی سازنده به همراه افغانستان و دیگر قدرت های بزرگ منطقه ایفا کرده و اطمینان حاصل کند که افغانستان تبدیل به محل مسابقه و همکاری شود.

حامد کرزای اظهار کرد: از نظر افغانستان، پاکستان جایی است که به کشور ما آسیب می زند و پاکستان نیز گاها این احساس را در مورد افغانستان دارد. بعضی عنصرهای در داخل دولت پاکستان چه در وقت حمله شوروی به افغانستان و همینطور با همکاری با آمریکایی ها و کشورهای دیگر، این کارها اشتباه را در قبال افغانستان در کل این مدت انجام داده اند و افراط گری در افغانستان راه انداختند که افغانستان از آن زحمت بسیار دیده هست، ولی این راجع به مردم افغانستان و پاکستان نیست، بلکه نگرانی ما تنها راجع به عناصری در دولت، ارتش و شرکت اطلاعات پاکستان است.

بدون روسیه، هند و کشور عزیزمان ایران مذاکره با طالبان موفق نیست / کرزای

کرزای گفت: ما امیدوار هستیم که پاکستانی ها بفهمند استفاده از افراط گری یا خود افراطی گری به نفع هیچ کس نیست و مردم پاکستان نیز زحمت زیاد از افراط گری بردند و ما امیدوار هستیم پاکستان واکنش‌ها خود را عوض کردن دهد و دیگر افراط گری و استفاده از خشونت افراط گران را ابزار سیاست دولتی نبیند و ابزارهای متفاوتی جهت جستجوی منافع در افغانستان از طریق همکاری و همگرایی اقتصادی در پیش بگیرد.

او همچنین گفت: ترکیه و عربستان نیز نقشی مهم در قبال صلح در افغانستان دارند و گروه همکاری چهار جانبه مشمول بر افغانستان، پاکستان، چین و آمریکا که جهت مذاکرات با طالبان تشکیل شد می تواند مشمول بر روسیه، هند و کشور عزیزمان ایران نیز بشود چون بدون این سه کشور این تلاش ها موفق نخواهد بود و باید این گروه چهارجانبه تبدیل به یک گروه هفت کشوری شود.

حامد کرزای، رئیس‌جمهور سابق افغانستان از پاکستان خواست دست از پشتیبانی افراط گران و استفاده از خشونت افراط گری به عنوان ابزار سیاست دولتی برداشته و راه‌های متفا

واژه های کلیدی: ایران | همکاری | آمریکا | پاکستان | استفاده | پاکستان | آمریکایی | افغانستان | افغانستان


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار